foreversims4

Alla inlägg under juni 2016

Av The Sims 4 - 27 juni 2016 08:53

Ja hej! Nu har det råkat bli så att jag ska åka iväg imorgon och jag kommer inte hinna göra nya inlägg. Jag ska åka iväg till Stockholm igen och sen till Umeå. Hem resan kommer pågå någon gång i vecka 28, men exakt vilken dag vet vi inte än.


XOXO

Av The Sims 4 - 26 juni 2016 11:15

Dylan, Ian och Jayden jobbar förfullt med läxorna när dem kommer hem. De har som en tävling om vem som lyckas få bra betyg, och nu har alla lyckats få "B" i betyg. Varje gång de kommer hem från skolan slänger dem väskorna på golvet och sliter upp läxorna. Vaneza får alltid på och tjatar på att dem behöver plocka upp. 


Hur kan deras pluggdagar se ut då? Jo, det får ni se nu.


     


XOXO

Av The Sims 4 - 25 juni 2016 10:45

Nu är huset äntligen klart, vill du se slutresultatet? Klart du vill:


       

Hallen

     

köket

 

Ett liten aktivitetsrum.

   

  Vaneza & Garrison sovrum.

   

Tillbaka till aktivitetsrummet...

 

En liten toalett med dusch.

 

 

Det här är det andra badrummet i huset. 

 

Detta badrum är lite större.

       

Det här är tvillingarnas sovrum.

   

Och nu det sista, Dylans sovrum. Det är litet och sött!

      

Jag tänkte att ni kanske skulle vilja se en liten överblick på huset, för att förstå planlösningen bättre :)


XOXO

Av The Sims 4 - 24 juni 2016 17:15

Om ni läst mitt tidigare inlägg så vet ni att Vaneza och Garrison äger en restuarang, men det är Vaneza som är där och sköter den medans Garrison jobbar som astronaut. 

Oftast går det bra för restuarangen, eller det går okej. Gästerna är nöjda, men det är lönen som är en kris. Ibland går de back. Eller så kanske dem tjänar 300 kroner, men då måste dem även betala löner till det anställda. Och då i slutet brukar dem bara känat 100 kroner. Familjen kan ju inte bara leva på 100 kroner plus 300 kroner som Garrison tjänar in, och när Vaneza sköter restuarangen så har hon inte så mycket tid hemma med sina barn. Det är därför Vaneza bestämde sig för att söka sig en författartjänst, och hon lyckades få en också. Hon jobbar mån, onsdagar, fredagar, söndagar. Hon har lediga dagar på tisdagar, torsdag och lördagar, men hon ska har bara ledigt en gång i veckan. För på tisdagar och torsdagar har hon bestämt sig för att jobba i restuarangen, eftersom restuarangen är hennes största dröm. Hon vill äga flera berömda restuaranger.


Nu när jag snackar så mycket om hennes restuarang så tänkte jag att ni kanske ville se hur huset ser ut, hur personalen jobbar och såklart, gästerna:


                                 


XOXO



Av The Sims 4 - 24 juni 2016 10:45

Glad midsommar på er! (Det kommer ett inlägg senare idag!)


   


XOXO


Av The Sims 4 - 23 juni 2016 12:00

Vaneza och Garrison flytter nästan hela tiden, man kan tänka sig att barnen inte mår så bra av att flytta till så många olika ställen. För ungarn tror jag det blir tufft. Ny skola. ny miljö.

Den här gången flyttade familjen till Newcrest. Dem håller på att bygga ett eget hus. Huset är nog några kvadratmeter mindre, men de trivs inte där dem bor.


Huset är ju inte klart än, men här kommer det bilder:


 

Huset är inte färdigt med utsidan än och alla tapeter.

  

 

  

  


Här fick ni se lite av planlösningen. Bättre bilder på planlösningen kommer när jag är färdig med huset. Kanske imorgon :)


XOXO

Av The Sims 4 - 22 juni 2016 08:00

Nu måste jag förklara mig lite för min hemska header och min hemska "presentationsbild" eller vad vi ska kalla det. Jag har inte tiden just nu att fixa headern, men jag kanske hinner fixa det idag, eller så blir det någon annan dag i veckan. Det blir nog lite tajt att fixa headern den här veckan, därför att jag åker till Stockholm idag och kommer inte hem förens på söndag, men jag ska förska fixa det så fort som möjligt! :)

XOXO

Av The Sims 4 - 21 juni 2016 18:00

Som jag sa tidigare idag har jag en nya familj. Men för er som följde mig den korta tiden på nouw såg ni att jag hade gjort en ny "KVINNNAAA". Och det är den kvinnans äldsta dotter som jag spelar på just nu. 


Madison gifte sig med en man som heter Darrin. När Darrin och Madison träffades fick hon reda på att Darrin hade två barn sedan tidigare. Den äldsta heter Brandon och den andra som fortfarande var bebis då heter Jorden. 

Innan Madison och Darrin ens va ihop så blev Madison gravid med Darrin. Darrin och Madison hade känslor sedan tidigare, men när Darrin och Madison fick reda på att hon var gravid bestämde dem sig att flytta ihop. Och namnet på den lilla flickan som kom ut var Vaneza, (det är hon som jag spelar på nu). Efter 5 år blev Madison gravid igen med en liten flicka som fick namnet Harper. Och det dröjde inte mer en 2 år innan hon fick yttligare ett barn med namnet Dave. 

Madison och Darrin blev väldigt framgångsrika. 


Vaneza hade vuxit upp och blivit tonåring, Brandon hade flyttat hemifrån. En dag hade det flyttat in en ny familj till gatan. Den berömda Penny Parnevik hade flyttat in med Enrico Matlcok och sina och två barn, Garrison och Izabella Matlcok. 

Brandon gifte sig men Izabella. Och det var genom Brandon Vaneza träffade sin framtida man... Garrison Matlock.

Garrison var den populäraste killen på skolan. Alla små ungar på skolan såg upp till honom. Han var skolans sportsnille!


Det gick några år. Garrison och Vaneza flyttade ihop. Dem hade inte haft det jätte bra i skolan, och Garrison blev inte den där kända sportkillen som alla hade förväntat sig. Istället hade dem det ganska tufft med ekonomin. Eller nej, ta det inte fel. De hade pengar till mat, möbler osv. Men det var inte deras drömliv.

Vaneza jobbade som tekikguru och Garrison jobbar som astronaut. Fast Vanezas dröm om att skaffa en restaurang blev i uppfyllelse. 


Garrison och Vaneza skaffade sig sitt första barn som fick namnet Jayden. Men Vaneza och Garrison hade fullt upp med jobb och sånt så dem märkte inte att han mådde dåligt och behövde mat. Så en dag kommer bara socialen och tog honom. Det var en sorg för Garrison och Vaneza som dom aldrig skulle glömma. Men under den här svåra perioden var Vaneza gravid med ett till barn. Dylan föddes. Och efter Jayden blev omhändetagen så lovade Vaneza och Garrison att det inte skulle få ske igen.


Det gick några år. Dylan hade åldrats från bebis till barn. Och han fick sina första oönskade syskon... Hans oönskade syskon fick namnet Ian och Jayden. Vaneza ville egentligen inte döpa han till Jayden efter deras första son, men Garrison ville verkligen och tänkte inte ge upp. 


Nu lever dem fortfarande inte sitt drömliv, men dem jobbar på det. Här kommer bilder på familjen!:

Här är en bild på killarna. Han med blå tröja är den äldsta och heter Dylan. Och den ena från tvillingparet som sitter vid datorn är han med namnet Jayden efter den äldsta sonen som blev tagen av socialen. Den sista från tvillingparet är då Ian.


  

Garrison


  

Här är Vaneza!


Det här var allt för detta inlägget. Skulle du vilja se deras hus dom bor i? Gilla och kommentera isåfall:)


XOXO


Presentation


Hej och välkommen till min The Sims 4 blogg! Här kommer ni få följa släkten Bradley och se hur deras släkt blir större och större!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Half Purple and Blue Butterfly
Lefty Green Sharp Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards